Przesyt

Ostatnio sporo pisałam. Pisałam, czytałam i odrzucałam… Nie to, żeby w mojej skromnej ocenie były to złe teksty. Tylko nic nie wydało mi się dość interesujące, odkrywcze i godne, by dorzucać do stosu informacji zalewających sieć… Wszystko już dawno zostało powiedziane. W sieci panuje przesyt! Ja sama coraz rzadziej zaglądam do artykułów, bo już same szokujące nagłówki skutecznie mnie zniechęcają… Mam wrażenie, że wszystko jest odgrzewane jak wczorajsze kotlety… A skoro ja mam dość czytania portali, blogów, postów, to i nikogo karać swoimi treściami nie będę! Do łask wróciły książki i kawa – pełen oldschool :):):) Poza tym jest LATO i trzeba z niego korzystać, zwłaszcza, iż słońce nas nie rozpieszcza w tym roku. Czas spakować Glam Girl, aparat i ruszyć z domu na spotkanie z obiektywem… Córka od dawna marzyła, byśmy porobiły sesje zdjęciowe… I to jest nasz aktywny plan na wakacje: bawić się i fotografować 🙂 Wam też radzimy zostawić smartfony z głosem wyciszonym i skoczyć z bliskimi tam, gdzie lubicie najbardziej: na dwór, w miasto, do kawiarni, do lasu, na basen, do biblioteki, na piknik, na lody, na wycieczkę rowerową, na ściankę wspinaczkową… ect.ect.

Będziemy tu zaglądać, ale głównie z głową rozczochraną od zabawy:) w uroczych, letnich stylizacjach naszej ślicznej modelinki:)

Dziś Gold & Glam 🙂 Ja w dzieciństwie nie znosiłam koloru złotego, dzisiejsze dziewczynki aż piszczą na jego widok. Glam Girl często podkreśla, że lubi wszystkie kolory, ale złotego nie przepuści:) A Wy i Wasze córki?;)

IMG_8391-1

Stylizacja: bluzeczka Okaidi, spódnica Zara Kids, torebka Zara Kids, sandały Mango Kids

One thought on “Przesyt

Skomentuj

