Sportowa Glam Girl & zabiegana matka

IMG_2691-1

Nie biegnij! Zejdź z krawężnika! Zwolnij! Pospiesz się! Nie podnoś tego…! Już nie zbieraj tych liści/kamieni/śmieci…! Chodź już! Nie skacz po kałużach! (…)” Czyli o tym, co moja biedna Glam Girl ma ze swoją Matką. Krótko mówiąc – nie ma lekko. Aż dziwne, że dopiero raz próbowała się wyprowadzić z domu i o dziwo nie za sprawą narzekania czy nawet kłótni.

Ostatnie tygodnie obfitowały w tempo, mnogość planów, dodatkowych zajęć, pracy i spraw do załatwienia. Glam Girl jest dzielną kompanką i świetnie znosi wszystkie zakręcone wymysły The Mother. Ale któregoś dnia spojrzała na mnie i z (przerażająco!) dojrzałym zrozumieniem zapytała: „Mamo, a czy jeszcze kiedyś pójdziemy na plac zabaw?”. Bum! Zagrzmiało! „Czy kiedyś jeszcze…czy kiedyś jeszcze…czy kiedyś jeszcze…pójdziemy na plac zabaw?!” Zatrzymałam się. Mocno przytuliłam Glam Girl i całkowicie zawstydzona, nie myśląc zbyt wiele, po prostu wzięłam córkę za rękę i zabrałam na plac zabaw.

Czasem zapominam, że to potrzeby dziecka są najważniejsze i to, że ja mam obowiązek zaspokajać je, a nie odwrotnie. Czy Wam się też zdarza pomieszać priorytety…?

Stylizacja całkiem spontaniczna, radosna i różowa! Sportowo-odlotowo! Strój w sam raz na plac zabaw, spacer czy wycieczkę rowerową. Glam Girl uwielbia wszelkie spodnie „zumbowe” czyli z luźnym krokiem. Moda na nie nie przemija. Pasują do wszystkiego, zarówno do sportowej odzieży, podkreślając swobodny styl, jak i do eleganckich kurteczek i sztyblecików.

IMG_2584-1 IMG_2589-1-2 IMG_2597-1 IMG_2602-1 IMG_2620-1 IMG_2625-1 IMG_2630-1 IMG_2633-1 IMG_2637-1 IMG_2647-1 IMG_2669-1 IMG_2684-1 IMG_2686-1 IMG_2687-1 IMG_2690-1

Stylizacja: kurtka: Okaidi, bluza: United Colors of Benetton, spodnie: Coccodrillo, buty sportowe: New Balance, baleriny: H&M, Czapka: MirMar, opaska: MirMar, gumka do włosów silikonowa: Okaidi

One thought on “Sportowa Glam Girl & zabiegana matka

Skomentuj

