Energylandia podbita!

Temat gór u nas na topie. Z jednej strony The Husband regularnie i żywo opowiada o swoich wojażach w Gruzji, a z drugiej Glam Girl czerpiąc przykład z taty i cioci, zaczyna mieć podobne pragnienia. W związku z powyższym tuż po powrocie alpinisty, spontanicznie zapakowaliśmy plecaki i ruszyliśmy na podbój gór. No, prawie gór. ZATORowych pagórków oraz kolejek górskich. Tutaj też winna jestem sprostowanie, bo te kolejki górskie nieco różnią się od tych w górach… Ale dla każdego coś miłego. Ja bardzo lubię adrenalinę, szczególnie tą kontrolowaną i bezpieczną. Trochę to sprzeczne, owszem, ale cóż ja mogę, jeśli cykor ze mnie. Taki kompromis mnie satysfakcjonuje. Na obecną chwilę Glam Girl także. Była w siódmym niebie! Krzyczała: „Jeszcze, jeszcze!”, gdy na zakrętach głowę urywało… Moja krew! Ja od dziecka uwielbiałam takie atrakcje. Nigdy nie zapomnę pierwszej kolejki górskiej w lunaparku w Gdańsku! W pamięci zapisała się jako bardzo wysoka, trzykondygnacyjna z bardzo ekstremalnym zjazdem w dół. Jechałam ja, mój tata i brat cioteczny. Tylko Robert krzyczał, że WYSIADA! A ja odkryłam wtedy moją pasję! I wiedziałam, że będzie ze mną do końca życia, a miałam wtedy z 9 lat.
Dziś mam na swoim koncie ponad dwadzieścia poważnych parków rozrywki, m.in. w Orlando (Magic Kingdom, Epcot, Disney Blizzard, Uniwersal Studios, MGM Studios), w LA (Uniwersal Studios), w Madrycie (Warner Bross), w Paryżu (Disneyland), w Londynie (Legoland), we włoskiej Rawennie (Mirabilandia), w Wiedniu (Plater) i wiele innych, europejskich. W niektórych byłam po kilka razy.
A teraz z dumą oznajmiam, że do mojej listy dochodzi nowy park rozrywki: Energylandia! Mieści się on w Zatorze na południu Polski i skupia tłumy turystów (mimo, moim zdaniem, nieudolnej promocji i reklamy). Ku naszemu wielkiemu zaskoczeniu park spełnia standardy światowe. Nie odstaje niczym od zwiedzonych dotychczas parków zagranicznych. Nie będę się rozpisywać na ten tematu (bo i tak już się rozpędziłam), ale jedno powiem: Glam Girl była przeszczęśliwa – zaliczyła mnóstwo atrakcji odpowiednich dla jej wieku. Mi także udało się skorzystać z „killerów” i nawet odruchowo wrzasnąć. Polecamy rękami i nogami!
Ps.Park cały czas się rozwija, na planach widnieją kolejne atrakcje, które będą przyciągać starych i nowych gości. Nie czekajcie więc aż wszystko się wybuduje! Park jest kompletny już teraz, a nowości będą po prostu podwyższać jego poziom.

Kolory i radość idą zawsze w parze: wspominana już wcześniej sesja fotograficzna i stylizacja w górach i w towarzystwie kolejek górskich czyli Glam Girl w kolorowej odsłonie.

IMG_1939 IMG_1948 IMG_1954 IMG_1955 IMG_1956 IMG_1961 IMG_1962 IMG_1973 IMG_1978 IMG_1979 IMG_1981 IMG_1982 IMG_1984 IMG_1992 IMG_2008 IMG_2009 IMG_2012 IMG_2016 IMG_2019 IMG_2028 IMG_2034 IMG_2037 IMG_2053 IMG_2057 IMG_2063 IMG_2064 IMG_2066 IMG_2068 IMG_2070 IMG_2071 IMG_2072 IMG_2073 IMG_2075 IMG_2076 IMG_2078 IMG_2083 IMG_2084

Stylizacja: koszula – Okaidi, top – Okaidi, szorty z paskiem – Zara Kids, rajstopy – Calzedonia, buty baleriny – H&M, spinka do włosów – Coccodrillo, apaszka – Reserved (for adult), bransoletka – Atelier Kate, telefon – zabawka gadżet Barbie z gazetki „Barbie”, czapka – Mir Mar , kardigan – Petit Bateau, spinka – My Little Pony
Tym razem wszystkie kluczowe elementy stylizacji pochodzą w zaszłych kolekcji, są jednak tak uniwersalne, że z powodzeniem można stworzyć podobny zestaw. Szczególnie ważne jest połączenie rajstop z krótkimi spodenkami. Pasuje to zarówno malutkim dziewczynkom, jak i ich mamom. Glam Girl bardzo lubi takie komplety.

One thought on “Energylandia podbita!

Skomentuj

