Wariacja na temat gór

„Mamo, czy ciocia i tata będą ostrożni w górach? Czy wrócą do obozu, jeśli zejdzie lawina?”
Wszyscy mnie pytają czy nie bałam się puścić męża (i przyjaciółkę) na ryzykowną, górską wyprawę zdobywania Kazbeku w Gruzji. Odpowiadam więc zbiorowo: oczywiście, że się bałam. Kto o zdrowych zmysłach, by się nie bał? Ale czy miałam jakieś obiekcje, czy stawałam na drodze? Nie. Przeciwnie, w dużej mierze, to ja się przyczyniłam do rozwijania tej pasji. Jak? Aprobatą, wsparciem, wyrzeczeniami. Życie trzeba poczuć, musi cię przeszywać dreszcz, byś fizycznie czuł, że żyjesz! Codzienne wstawanie musi mieć sens. Dużo sensu. Mieć przy boku ukochane osoby to jedno. Drugie, to być dla tych osób w pełni: w pełni zdrów, w pełni spełniony, w pełni szczęśliwy. Tylko taki człowiek w 100% będzie dla bliskich obecny ciałem i duchem. Podróżowanie, realizowanie swoich pasji, spełnianie marzeń to najlepsze drogi do zachowania zdrowia psychicznego i fizycznego, a jeszcze raz podkreślę – zdrowy człowiek, to człowiek szczęśliwie oddany bliskim. Nie znalazłam lepszego sposobu na udaną rodzinę niż miłość pełna wolności, zrozumienia i wsparcia. Taka rodzina mnie ukształtowała (dziękuje Wam rodzice!) i teraz ja „podaję dalej”. Czy wysokogórskie trekkingi są bardziej niebezpieczne niż inne sporty? Być może. Ale czy w życiu chodzi o przeżycie jedynie? Każdy człowiek powinien znaleźć coś, co mu daje „pozytywnego kopa”, co go napędza, podkręca adrenalinę, a tym samym wyciąga z otchłani znudzenia, dysforii i pozwala poczuć dreszcz… Zapierający dech w piersi dreszcz… Jednym dreszczyku dostarcza piękna muzyka, spotkania z ludźmi, dyskretne spojrzenia, a drugim cudowne podróże, boskie krajobrazy i możliwość przekraczania siebie, swoich ograniczeń i słabości.

Sesja zdjęciowa Glam Girl inspirowana naszymi Alpinistami Evlin i Grzesiem, oczywiście dedykowana im oraz wszystkim, którzy cały czas szukają swojego „dreszczyku”.

IMG_1845-2 IMG_1853-2 IMG_1860-2 IMG_1879-2 IMG_1881-2 IMG_1883-2 IMG_1885-2 IMG_1889-2 IMG_1890-2 IMG_1891-2 IMG_1899-2 IMG_1901-2 IMG_1905-2 IMG_1907-3 IMG_1908-2 IMG_1913-2 IMG_1918-2 IMG_1921-2 IMG_1922-2  IMG_1929-2

Stylizacja: spodnie – Okaidi, bluzeczka top – Okaidi, buty trzewiki – Okaidi, apaszka – Zara Kids, pasek – Okaidi, bransoletki – Okaidi, indiański warkoczyk – produkcja własna
Spodnie, bluzeczka, pasek, bransoletki, apaszka i buty – wszystko pochodzi z tegorocznych, aktualnych kolekcji. Polecam!

Skomentuj

